Quiz

Jaką porą roku

jest Twoja marka?

Przygotuj kartkę i długopis.

Poniżej znajduje się 10 pytań. Zapisz tylko JEDNĄ odpowiedź, która najbardziej pasuje. Na końcu policz, których odpowiedzi jest najwięcej i dowiedz się jaką porą roku jest Twoja marka.

Powodzenia i dobrej zabawy 🙂

1. Która cecha najbardziej opisuje Twoją markę w kontakcie z ludźmi?

A. Lojalna

B. Pewna siebie

C. Komunikatywna

D. Empatyczna

2. Jakie cechy opisują Twoje produkty lub usługi?

A. Niezawodne, dopracowane

B. Efektowne, luksusowe

C. Pomysłowe, inspirujące

D. Eleganckie, stylowe, z klasą

3. Z jaką formą, kształtem utożsamiasz swoją markę?

A. Formy organiczne

B. Formy geometryczne

C. Dynamiczne formy związane z ruchem

D. Faliste, kwiatowe formy

4. Jaki materiał najbardziej określa Twoją markę?

A. Papier teksturowany, recyklingowy

B. Papier iskrzący, metalizowany

C. Papier błyszczący

D. Papier matowy, teksturowany, wysokiej jakości

5. Jakie wartości prezentuje Twoja marka?

A. Być autentycznym/ pełnym pasji

B. Być nowatorskim, ambitnym

C. Być trendy, na czasie

D. Być produktywnym, zorganizowanym

6. Gdyby Twoja marka była rośliną, to jaką?

A. Jarzębina

B. Świerk

C. Pierwiosnek

D. Lawenda

7. Jakie emocje chcesz, aby Twoja marka wywoływała wśród klientów?

A. Poczucie, że usługi lub produkty są wykonywane z pasją

B. Poczucie, że marka zmienia świat, poczucie sprawczości

C. Poczucie dobrej zabawy, dobrze spędzonego czasu

D. Poczucie, że wszystko zostanie wykonane jak należy, z dbałością o szczegóły

8. Wyobraź sobie, że klient zaczyna wymyślać kolejne elementy do poprawienia w Twoich produktach lub usługach. Gdyby Twoja marka była człowiekiem, w jaki sposób by zareagowała?

A. Będzie odwodzić klienta od pomysłów, ponieważ z doświadczenia wie, co się sprawdzi.

B. Wie lepiej niż klient, więc nie zgadza się na sugestie i kompromisy. Konsekwentnie trzeba podążać w obranym wcześniej kierunku.

C. Z entuzjazmem nanosi poprawki.

D. Naniesie zmiany, jeśli sugestie są sensowne i logiczne.

9. Gdyby Twoja marka miała pasję, co by kolekcjonowała?

A. Wspomnienia, przeszłość

B. Swoje sukcesy

C. Ulotne chwile, pomysły

D. Przedmioty z pięknymi detalami

10. Które określenie pasuje do Twojej marki?

A. Rodzinna

B. Wizjonerska

C. Młodzieńcza

D. Perfekcjonista

Koniec pytań 🙂

Policz, których odpowiedzi masz najwięcej i sprawdź swój wynik poniżej.

WIOSNA
(więcej odpowiedzi C)

Osobowość wiosenna jest pełna optymizmu, energii, wnosi światło i świeżość do otoczenia. Tak jak pierwsze symptomy wiosny i budzące się do życia rośliny. Takie osobowości zarażają entuzjazmem innych, kochają pracę z ludźmi, mają poczucie humoru i są kreatywne.

Kolory: jasne, jaskrawe, czyste, od jaskrawych ciepłych, „żarówkowych” kolorów do pastelowych, kwitnących.

Kształty, tekstury: koła, groszki, chaotyczne, ruchliwe wzory, czyste i lśniące tekstury, cienkie linie.

Przykłady wiosennych biznesów: marketing, PR, agencje cyfrowe i kreatywne, fotografia, organizacja dziecięcych przyjęć, żłobki, projektanci dziecięcej odzieży, zabawek.

LATO
(więcej odpowiedzi D)

Osobowość letnia jest wyważona, wydajna i dobrze zorganizowana. Pomimo, że temperatury latem są wysokie, kolory „przekwitają”, blakną i wyciszają się. Takie osobowości uchodzą za romantyczne, eleganckie, kreatywne, dbają o detale, niekiedy dążą do perfekcji. Dobrze czują się w strukturze i porządku.

Kolory: chłodne, delikatne, wyciszone.

Kształty, tekstury: faliste, eleganckie linie, akwarelowe, wyblakłe motywy kwiatowe, papiery z piękną teksturą.

Przykłady letnich biznesów: branże ślubne, fotografia, projektanci wnętrz, biżuterii, graficy, muzycy klasyczni, prawnicy, księgowi.

JESIEŃ
(więcej odpowiedzi A)

Osobowość jesienna jest płomienna, entuzjastyczna i niezależna. Lubi wyzwania i ustanawiać normy, ma poczucie sprawiedliwości. Takie osobowości są ciepłe, przyjazne, rodzinne, lubią historię. Kochają świat naturalny, przyziemność, a także autentyczność, integralność. Jesienią kolory są intensywne, mocne i przytłumione.

Kolory: ciemne, intensywne i przytłumione.

Kształty, tekstury: kwadraty z zaokrąglonymi rogami, wzory z naturalnymi teksturami, akrylowe lub gwaszowe obrazy, preferowany recyklowany lub teksturowany papier.

Przykłady jesiennych biznesów: badacze, dziennikarze, psycholodzy, archeolodzy, historycy, sprawiedliwy handel, charytatywność, społeczność, zwierzęta.

ZIMA
(więcej odpowiedzi B)

Osobowość zimowa jest realistyczna, praktyczna i niezawodna. Takie osobowości są silne, ambitne, stąpają mocno po ziemi. Mają aspiracje do kreowania wielkich wizji, są skoncentrowani na celach i bezstronni. Pod względem kolorów, zima jest pełna przeciwieństw – od efektownego, migocącego światła odbitego od lodu, poprzez nudne, szare dni.

Kolory: zimne, silne, intensywne i czyste. To jedyna pora, która współgra z czernią i bielą.

Kształty, tekstury: geometryczne kształty, silne, czyste wzory.

Przykłady zimowych biznesów: wysokiej klasy biżuteria i moda, luksusowe podróże, samochody i sprzęt AGD, bankowość, technologie, finanse i prawo.

Jaką porą roku jest Twoja marka?

Możesz podzielić się swoją odpowiedzią w komentarzu pod postem na Facebooku